Δευτέρα 23 Μαΐου 2011

Πάμε γι΄αλλα...

Βρίσκομαι σε μια περίοδο αδράνειας να το πω... απάθειας να το πω...Μπα...καταθλιψάρας θα το πω!!
Άνοιξη, και εγώ σε κατάθλιψη; εγώ που η εποχή αυτή σήμαινε πάντα ευτυχία και δημιουργία; γέρασα τόσο πολύ; κουράστηκα; βαρέθηκα;
Ντεκουπάζ; απαπα βαριέμαι. Δοκιμές στη ζωγραφική; ακόμα χειρότερα.
Πριν παραιτηθώ εντελώς όμως, κάνω προσπάθειες επανάκαμψης.
Η καινούρια μου τρέλα είναι να ψάχνω διάφορα κουμπιά και μπιχλιμπίδια και να φτιάχνω δαχτυλιδάκια και βραχιολάκια με αυτά. Μόλις μου περάσει, θα βρω κάποια καινούρια τρέλα να ακολουθήσω. Δεν έχει θέση εδώ η κατάθλιψη. Λάθος πόρτα χτύπησε.
Είμαι η Δέσποινα, και είμαι...προσπαθώ να είμαι καλά.

 























28 σχόλια:

Νίκη είπε...

Δεν ξέρω τι λες για κατάθλιψη, πάντως τα βραχιόλια και τα δαχτυλίδια βγήκαν σούπερ!
Ισως να φταίει κι αυτή η ανοιξη που είναι σα φθινόπωρο, αλλά ότι κι αν γίνει το καλοκαίρι θα 'ρθει , αυτό να σκέφτεσαι!

foufoula89 είπε...

ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΣΑΣ ΠΡΟΤ ΣΤΟ DEGOUPAGE....ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΟΠΩς ΟΛΑ....ΦΑΤΕ ΚΑΤΙ ΓΛΥΚΟ ,,,ΠΑΤΕ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΚΑΦΕ ....ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΚΑΠΟΥ .........ΒΑΛΤΕ ΜΙΑ ΦΩΝΗ.....ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ

Ανώνυμος είπε...

xaxxaaxaaa.....μ αρεσει ο τροπος που τα γραφεις!!!!πολυ μ αρεσει!!!!μπραβο σου....γιατι δε το βαζεις κατω,αντιμετωπιζεις αυτο που σου συμβαινει κ το παραδεχεσαι και τολμας να πειραματιστεις....ΟΛΕΕΕΕΕΕ!!!!
φιλια πολλαααααα....δε σε φοβαμαι..θα τον βρεις τον δρομο σου.πολλαααα φιλιαχ2.Ειμαι η μισιρλου ......και προσπαθω και εγω να ειμαι καλα!

Magdalene B. είπε...

Η ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ ΝΙΚΙΕΤΑΙ ΜΕ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ!ΠΟΛΛΗ ΑΓΑΠΗ, ΒΟΛΤΕς ΚΑΙ ΚΑΛΟΠΕΡΑΣΗ!ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΑΜΑΤΑΚΙΑ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ!

lourdi lourdaki είπε...

ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΕ ΜΕ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑΚΙΑ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕΣ!!!!!
ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΑΠΟ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!..
ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΑΓΚΑΛΙΕΣ!!!

Βιoλέτα είπε...

Η κατάσταση που περιγράφεις μάλλον με τράβηξε ,όπως το μυγάκι το φως...Μετά από αρκετές ανοιξιάτικες "ταλαιπωρίες" θα τις πω, κατέληξα πως δεν είναι κακό να σε επισκέπτονται.Το κακό είναι να ανοίξεις την πόρτα....Βάλε λοιπόν τις τρέλες πίσω της και κράτα αντίσταση!

erifili είπε...

Φάντασου δηλαδή τι θα έφτιαχνες εάν δεν είχες κατάθλιψη.Μην αγχώνεσαι καλή μου. ΄Οπως έγραψα και στην Αστεράτη Κουζίνα το μπλόγκιν είναι διασκέδαση και όχι δουλειά.Εξ'άλλου σε όλα τα πράγματα χρειάζονται "διακοπές".

Ρένα είπε...

Καλωσόρισες !!!Μας έλειψες και σύ και οι δημιουργίες σου!!Άσε κατα μέρος την κατάθλιψη και πιάσε δουλειά !!Αυτά τα υπέροχα πράγματα που φιάχνεις μας έχουν λείψει!!Πολλά φιλιά!!

Ποδηλάτισσα είπε...

Η κατάθλιψη νικιέται με δημιουργία!!!!! Και εσύ δημιούργησες υπέροχα κοσμήματα!!!!!!!!!

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Τελευταία γύριζες συνέχεια στο μυαλό μου,αλλά είμαι συνέχεια στη γύρα...
νομίζω οτι είναι ανοιξιάτικο σύμπτωμα γιατί λίγο πολύ όλες το παθαίνουμε.
Τα κοσμήματά σου δεν δείχνουν καταθλιψη,ακριβώς το αντίθετο...κέφι
για ζωή και ανάκαμψη!Φιλάκια πολλά

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Καλη εβδομαδα να εχουμε απο αυριο και ας εχουμε* προχειρο * παντα ενα χαμογελο να το μοιρασουμε σε οσους το εχουν αναγκη. Δεν στοιχιζει τιποτα,αλλα αξίζει πολλά.
Να εισαι παντα καλά.Αργω να περασω αλλα παντα προσπαθω να ειμαι συνεπης:)

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Σε ευχαριστώ Νίκη. περιμένω το καλοκαίρι, γιατί η άνοιξη φέτος...ΔΕΝ.

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

foufoula89 μου σε ευχαριστώ πολύ. μάλλον μου' χετε να βγάλω μια κραυγή.

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Αχ Μυσιρλου μου κεφάτη και χαρούμενη, πόσο χαίρομαι που είσαι τόσο ζωντανό και πολύχρωμο κορίτσι. μου θυμίζεις άλλες εποχές...
Θα το παλέψω κοριτσάκι μου. να βλέπεις; έκανα ήδη το πρώτο βήμα. σας απαντώ.τόσες μέρες το κωλοβαράω..

Είμαι η Δέσποινα και είμαι στην ανάρρωση. χαχαχα

Σε φιλώ γλυκά όμορφη μου.

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Μαγδαληνή μου σε ευχαριστώ πολύ. Δεν θέλω μωρέ να καταφύγω σε χάπια, θα το παλέψω μόνη μου, και αν δεν τα καταφέρω...τότε βλέπουμε...

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Λουρδακι μου σε ευχαριστώ πολύ. Αυτόν τον καιρό δεν θέλω να κάνω τίποτα. αδιαφορώ για τα πάντα. τα βραχιολοδαχτιλιδια τα έκανα από πείσμα, έτσι, για να βγω έστω για λίγο από αυτή την θλίψη που με έχει τύλιξη.

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Βιολέτα μου, αυτό προσπαθώ, να μη με πάρει από κάτω, και προπάντων να μην έχει διάρκεια όλο αυτό.

Σε ευχαριστώ.

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Εριφύλη μου σε ευχαριστώ πολύ.

Γενικά είμαι χαρούμενος και αισιόδοξος άνθρωπος, μερικές φορές όμως *όπως τώρα) δεν βρίσκω χαρά σε τίποτα. Θα περάσει. Περάσανε χειρότερα.

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Ρένα μου, είναι γλυκό να διαβάζω ότι λείπω από κάπου... σε ευχαριστώ πολύ.

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Ποδηλάτησα μου, σε ευχαριστώ πολύ. μου δίνεις κουράγιο.

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Χαρά μου, και μένα είσαι στο μυαλό μου συνέχεια, και δεν έχω το κουράγιο να έρθω στο "σπιτάκι" σου που ήταν από τις αγαπημένες και απαραίτητες συνήθειες μου, φαντάσου λοιπόν... το παλεύω, ελπίζω ότι θα τα καταφέρω να βρω κομμάτι της παλιάς χαρούμενης Δέσποινας.

Σε φιλώ γλυκά.

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Σκρουτζάκο μου, σε ευχαριστώ που με επισκέπτεσαι πάντα και έχεις μια καλή κουβέντα να πεις. Να είσαι καλά, και να χαμογελάς.

Δημιουργία είπε...

Μια χαρα σε βρισκω.Οι δημιουργιες σου μυριζουν καλοκαιρι.Καλο μηνα να εχεις.

jenny είπε...

Κοίτα δεν σου επιτρέπω να πάθεις κατάθλιψη ή να πέσεις σε αδρανή συμπεριφορά ...Περνώ καθημερινά να με "φτιάξεις" με αυτά που φτιάχνεις και εσύ παραδίνεσαι? Η ζωή με όσα φτιάχνεις γίνεται ωραιότερη και ό,τι δεν σε σκοτώνει σε κάνει δυνατό άρα συνέχισε τις υπέροχες δημιουργίες σου γιατί σου αρέσει δε σου αρέσει είσαι η παρεούλα μου στον πρωινό μου καφέ....

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Ειχα αρκετο καιρο να περασω αλλα επανορθωνω σημερα αφηνοντας ευχες για καλη εβδομαδα.Αργησα λογω εξετασεων αλλα δεν ξεχνω τους φιλους.
Να εισαι παντα καλα.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΗΡΘΕ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΑΦΗΣΩ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΧΗΘΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΓΕΜΑΤΟ ΧΡΩΜΑΤΑ-ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ.ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΠΑΛΙ ΝΑ ΣΑΣ ΒΡΩ ΚΑΛΑ ΟΛΟΥΣ-ΟΛΕΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΜΟΥ ΤΕΛΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ.
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!

Marta είπε...

Unos trabajos muy bonitos.
Besos desde España

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΠΕΣΤΡΕΨΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΡΚΕΤΟ ΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΠΕΡΝΑΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ-ΦΙΛΕΣ ΝΑ ΜΑΘΩ ΝΕΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ Ο ΝΕΟΣ ΜΗΝΑΣ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΒΡΕΙ ΟΛΟΥΣ ΚΑΛΑ ΣΤΗ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑ!!!!

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου