Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

Κολάζ με υφάσματα.








Είναι τα πρώτα μου παιχνιδίσματα με υφάσματα και δαντέλες, και... ότι άλλο βρεθεί μπροστά μου. Είχα χρόνια να πιάσω στα χέρια μου ραπτομηχανή, και... νομίζω ότι... φαίνεται. πω πω... κατάστραβα γαζιά!
 δεν πτοούμε όμως. θα τα καταφέρω! τα επόμενα θα είναι πιο ίσια. φαντάζομαι.
Όπως και να χει, έχω ξετρελαθεί με αυτή την τεχνική. όπου δω ύφασμα δαντέλα κλπ... σκέφτομαι  πως, και τι μπορώ να κάνω με αυτά. έχω ειδοποίηση  συγγενής, φίλους  και γνωστούς, να μην πετάνε τίποτα πριν το δω.
Θα ήθελα πολύ να μπορέσω να παρακολουθήσω σεμινάρια σχετικά, αλλά... δεν ξέρω που. έχετε καμιά ιδέα; Βοήθεια καλά μου κοριτσάκια!!!

22 σχόλια:

princess είπε...

μοναδικά και τόσο μα τόσο ρομαντικα!!!

"Στον δικό μου υπέροχο κόσμο...." είπε...

Αν και πρώτα όπως λες έχω να πω ότι είναι πανέμορφα.

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Δεσποινάκι
αν περιμενες απο μένα να σου πω για σεμινάρια ψώνισες απο σβέρκο. Δυστυχώς...επαρχία...
Απλά θα θαυμάσω άλλη μια φορά την εφευρετικότητα και την δημιουργικότητά σου.Εγω δεν θα το τολμούσα, εσυ όμως τολμάς και πετυχαίνεις.Τώρα για στραβό γαζί,ποιός το βλέπει; Εγω πάντως όχι.

asimina art-elite είπε...

φιλενάδα , τι κάνεις? γύρισες? τι σεμινάρια θέλεις να παρακολουθησεις? σχετικά με την ραπτική ή κατάλαβα λάθος?πες μου να ψάξω!
φιλια πολλά

Mariela είπε...

Τι κάνεις γλυκιά μου;;;
χαθήκαμε... πολύ όμορφα αυτά που φτιάχνεις, αλλαγές και εξέλιξη βλέπω... σε φιλώ!

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ πριγκίπισσα, και καλωσόρισες!

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Εσένα που ζεις στον δικό σου υπέροχο κόσμο, πως... να σε αποκαλώ; μη μου πεις να λέω όλο αυτό το κατεβατό. χαχαχα

Σε ευχαριστώ πολύ, και καλώς ήρθες!

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Χαρά μου γλυκομίλητη και ευγενική πάντα.

Και γω μη νομίζεις...στα... εξωτερικά είμαι εδώ και τρεις μήνες.

στην ελλάδα πάντως, δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποια που να ασχολείται επαγγελματικά με αυτή την τεχνική, οπότε... μάλλον δεν υπάρχει τρόπος για σεμινάριο εκεί. κατά γερμανία μεριά λέω...

Φιλί γλυκό

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Ασημινα μου, όχι δεν γύρισα. θα το είχες καταλάβει βρε άμα γυρνούσα! γιατί... το πρώτο πράγμα που θα έκανα... θα ήταν να σου τηλεφωνήσω, για να κανονίσουμε να έρθω να παρακολουθήσω τα δικά σου σεμινάρια που εχω ξετρελαθεί με αυτή τη ζωγραφική που κάνεις.

Ψάξε αν μπορείς για σεμινάρια κολάζ υφάσματος, και μεταφορά φωτογραφίας σε ύφασμα, αλλά, στη γερμανία, κατά...κρεφελτ μεριά.

Σε φιλώ με αγάπη.

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Μαριελα μου... όντως χαθήκαμε. είχα ψιλοβαρεθει τα μπλογκς και χάθηκα, τώρα όμως... επανήρθα και θα τα λέμε...

Σε ευχαριστώ πολύ.

σε φιλω

Maria είπε...

ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ!!!!
ΕΚΑΝΑ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ ,
ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΕς ΜΕ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΓΜΕΝΟ ΓΟΥΣΤΟ...ΠΑΙΡΝΩ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΣΑΣ!!!
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!! ΚΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΣΟΥ ΑΥΤΗ ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΜΕ ΤΑ ΥΦΑΣΜΑΤΑ...ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ 2η ΚΑΙ 3η ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ...ΜΠΡΑΒΟ!!!

eleni είπε...

Δέσποινα,τα υλικά ετερόκλητα,αλλά το αποτέλεσμα αρμονικό και ρομαντικό!
Μια χαρά τα κατάφερες!
Φιλιά!

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Eλλένη μου, σε ευχαριστω!

Καλα...εχθες μπηκα στο μπλοκ σου..θαυμασα αυτα τα πανεμορφα που εφτιαξες με το αλουμινοχαρτο, σου αφησα σχολιο.. και μετα... συνηδειτοποιησα οτι ησουν εσυ, η φιλεναδα μου!!!

σε φιλω γλυκα

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Καλώς όρισες Μαρία!!

Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, και τη διάθεση.

Εσύ δίνεις μαθήματα. έχω ξετρελαθεί με τη δημιουργία σου με το αλουμινόχαρτο. μόλις βρω λίγο χρόνο, θα το δοκιμάσω.

Να είσαι καλά.

Δημιουργία είπε...

Ειναι απο τις δημιουργιες που μου αρεσουν πολυ.Να σε ρωτησω και κατι, τις φωτογραφιες τις εκανες ντεκουπαζ επανω στο υφασμα ή εχεις χρησιμοποιησει κατι αλλο?

Παναγιώτα είπε...

Υπέροχο, πολύ ρομαντικό με μια νότα νοσταλγίας!

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Κατερίνα μου σε ευχαριστώ. τη μια φωτογραφία...( με τη μπλε δαντέλα) την εκτύπωσα σε ένα ειδικό χαρτί, και μετά την σιδέρωσα στο ύφασμα. τις άλλες δυο απλά τις κόλλησα. θα ήθελα πολύ πάντως να μάθω να εκτυπώνω κατευθείαν στο ύφασμα, έχεις ιδέα πως γίνεται;

σε φιλώ

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ Παναγιώτα μου.

ελπίζω να τα λέμε τώρα που... η άσωτη γύρισε στα παλιά αγαπημένα λημέρια. χαχαχα

Maria είπε...

Γεια σου! Θαυμάζω όλα τα έργα από όλες σας και όλο λέω να φτιάξω κάτι και όλο το αναβάλλω...είμαι και λίγο τσιγγούνα...φοβάμαι ότι θα αποτυχώ και δεν έχω για να πετάξω χρήματα...
Αλλά από την άλλη αυτό το ντεκουπάζ με έχει τρελλάνει! Δεν ξέρω...μάλλον θα περιοριστώ , μέχρι να πάρω την μεγάλη απόφαση, στο να κοιτάω τα δικά σας έργα!

Despoina's Decoupage είπε...

Γεια σου Σταυροβελονιά. σε ευχαριστω πολυ. εριξα μια ματια στο μπλογκ σου και ενθουσιαστικα απο τα κεντηματα!!! καλε; τι υπεροχα πραγματα ειναι αυτα που φτιαχνεις-φτιαχνετε; το ντεκουπαζ οντως ειναι ...ξετρελατικο, εγω ειμαι ακομα ξετρελαμενη μαζι του. αν δεν χαλασεις ομως.. δεν θα μαθεις! εχω κανει εγω κατι πατατιες.... οοουυυυυυυυυυυυυυ

cadouri-handmade είπε...

Very nice!!Elena

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Eυχαριστώ πολύ elena

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου