Σάββατο 26 Μαρτίου 2011

Η ντροπή της ντεκουπατζούς ...

Είχα αποφασίσει να μην την κάνω αυτήν την ανάρτηση. να δείξω τι; το έργο της...ντροπής; με έπεισε όμως η Χαρά    http://kantomagapi.blogspot.com/    να το κάνω ( η αλήθεια είναι ότι δεν κουράστηκε και πολύ γιαυτό, ¨ψήθηκα" γρήγορα) δειξτο μας είπε για να βρούμε τα λάθη. από τα λάθη δεν μαθαίνουμε; δεν θα κουραστείτε πολύ να βρείτε λάθη. βγάζουν μάτι. είναι όλο ένα λάθος.
Ας το κάνουμε λοιπόν...έτσι σαν παιχνίδι.

Μη φοβηθείτε ότι θα με πληγώσετε, με πληγώνει ήδη η ύπαρξή του, είναι αργά όμως για διορθώσεις.


Ηθικόν δίδαγμα ημέρας. Ποτέ μην  καταπιαστείτε να φτιάξετε  κάτι αν δεν έχετε  διάθεση, κυρίως όμως αν δεν έχετε  έμπνευση, μόνο και μόνο επειδή...πρέπει να γίνει.










40 σχόλια:

Κατερίνα είπε...

'Μη φοβηθείτε ότι θα με πληγώσετε, με πληγώνει ήδη η ύπαρξή του'
Ότι το decoupage μπορώ μόνο να το θαυμάζω κι όχι να το κρίνω είναι δεδομένο...Από την άλλη είμαι και καλός άνθρωπος και δεν θέλω να έχω πληγωμένους ανθρώπους γύρω μου..Εάν λοιπόν σε πληγώνει τόσο πολύ η ύπαρξη του να το δώσεις σε κάποια άσχετη σαν εμένα που θα κάθεται να το θαυμάζει όλη μέρα...Δεν ξέρω τι λες εγώ το βλέπω υπέροχο...:Ρ

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

χαχαχα...

Ευτυχώς που υπάρχουν ακόμα καλοί άνθρωποι Κατερινιώ μου.

Το πρόβλημα μου είναι περισσότερο ότι το συγκεκριμένο είναι παραγγελιά, και μάλιστα προπληρωμένη. Αυτή η άμοιρη πελάτισσα είδε κάποιο έργο μου κάπου, και το θαύμασε.θέλησε λοιπόν να αποκτήσει και αυτή ένα από τα ..."αριστούργημα" μου, μη χε..ω.

Η μόνη ελπίδα που μου μένει πια, είναι να σκεφτεί και να το δει, όπως σκέφτηκες εσύ!!!

Σε ευχαριστώ κοριτσάκι.

χρυσάνθη είπε...

Φιλενάδα , σαν ιδέα και φιλοσοφία είναι πολύ όμορφο!!!!
Εγώ δεν θα τόλεγα ντροπή!!Απλά ένα ατύχημα!!!και αναφέρομαι στο ξεφλούδισμα του κρακελέ!!!
Για όλα όμως υπάρχει λύση!!!!Μη μου στεναχωριέσαι μόνο!!!
Γράψε μου στο μέιλ ή πάρε τηλ/νο!!!Φιλάκια!!!!

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

ΘΑ ΣΕ ΣΚΟΤΩΣΩ, ΜΙΑ ΩΡΑ ΕΓΡΑΦΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΣΒΗΣΕ ΤΟ Μ.......ΝΟ!!!

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Αυτό το ξεφλούδισμα Χρυσάνθη μου έγινε δυο φορές. το διόρθωσα την πρώτη, τώρα...άστα να πάνε...

Εσύ ξεμπέρδεψες; θα σε πάρω.

σε φιλώ γλυκά.

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Εμένα γιατί θα με σκοτώσεις Χαρά μου; τι φταίω εγώ άμα ο υπολογιστής σου σου τα έκανε θάλασσα; Α...όλα κιόλα... εγώ ευθύνομαι μόνο για το χάλι που βλέπεις. χαχαχα

Να το ξαναγράψεις.

Κατερινα είπε...

γεια σου Δεσποινα ..ειμαι ασχετη με την τεχνικη αυτη..μια φορα δοκιμσα σε μπουκαλι και αλλη μια φορα στολισα μια μπλουζα της κορης μου..αυυο που βλεπω εγω ειναι τα ξεφλουδισματα του κρακελε αλλα κατα τα αλλα ειναι ενα υπεροχο κομματι..νομιζω οτι θα ξαναδοκιμασω την τεχνικη του decoupage..σε ενα παλιο μπαουλακι..

Κατερίνα είπε...

Εμ γι αυτό σου λέω...δεν είμαι καλός κριτής...εμένα αυτό το ξεφλούδισμα πολύ μου άρεσε...μου το έκανε πιο ρομαντικό στα μάτια μου...είμαι σίγουρη ότι και η πελάτισα σου θα είναι ονειροπαρμένη σαν κι εμένα...:Ρ

meni είπε...

εμένα μου αρέσει πολύ!!που ακριβώς βρίσκεται η ντροπή??

kiki είπε...

Δεν ξερω τι λες αλλα εμενα μου αρεσει! Το ξερεις οτι υπαρχει κρακελε παστα που εχει το ιδιο αποτελεσμα? Αν εσυ λοιπον το καταφερες με το απλο κρακελε ειναι αθλος εισαι μεγαλος καλλιτεχνης χαχα!!!!

"Στον δικό μου υπέροχο κόσμο...." είπε...

Δεν είμαι και η πιο κατάλληλη να μιλήσει για την τέχνη του decoupage.Δεν τα κατάφερα ποτέ όσο κι αν το ήθελα...Αλλά μου αρέσει πολύ αυτό που βλέπω...Στ'αλήθεια!

Tatjana είπε...

So lovely and so romantic!

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνω με την χρυσανθη!!!!...αλλωστε για ολα υπαρχει λυση!!!αν μπορω να βοηθησω...στειλε μειλ...αν και νομιζω οτι η Χρυσανθη θα σου βρει λυση...
Φιλια Χ2

SofiaSidi Arts and Creations είπε...

Δέσποινα, οι δουλειές σου είναι πάντα εξαιρετικές και γι αυτό ίσως έχεις υψηλές απαιτήσεις και θελεις να είναι τέλειο το αποτέλεσμα! Απλά είναι άλλο από αυτό που προγραμματιζες να κάνεις εξ αρχης.
Είναι κάτι, όμως, που σκεφτόμουν τις τελευταίες μέρες.
Εντάξει, καλές οι τεχνικές και είναι απαραίτητες οι γνώσεις κάποιων τεχνικών ως γενικός μπούσουλας! Από εκεί και πέρα όμως, ο καλλιτέχνης είναι ελεύθερος να δημιουργήσει, αν μπει σε καλούπια περιορίζει την φαντασία του. Τα ατυχήματα είναι μέσα στο πρόγραμμα και πολλες φορές από τα ατυχήματα βγαίνουν αριστουργήματα!
Εμένα μου άρεσε το έργο σου, πες οτι είναι κάτι διαφορετικό!

Μαριάννα είπε...

Αν βρεις τροπο να διορθώσεις το ξεφλούδισμα, η πελάτισσα σου, ειμαι σιγουρη οτι δεν θα καταλαβει τίποτα , γιατι εκτος απο αυτο το ''ατύχημα'' ειναι υπέροχο!

eleni είπε...

Δέσποινα,ατύχημα το λες το ξεφλούδισμα;Προσωπικά μου αρέσει,του δίνει μια ακόμη νότα παλιού.
Φιλιά!

Nuestras meriendas y manualidades είπε...

Precioso trabajo,,me encanta el efecto de envejecido que le has dado.Y el reloj del post anterior me gusta un montón.

Felicitaciones,Aurori

Magdalene B. είπε...

έλα καλέ!δεν είναι και τόσο χάλια όσο νομίζεις!με λίγη διόρθωση στα ξεφλουδίσματα?ειναι αυτά που φαίνονται?θα είναι μια χαρα!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Δεν ξερω καθόλου για αυτη την τεχνικη αλλα ειναι πολυ όμορφο.Τώρα με τα λιγα ξεφλουδισματα που βλεπω επάνω μηπως γίνετα κατι;Εύχομαι σε όλους μας μια ευτυχισμενη και τυχερη εβδομάδα.

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Κατερίνα ευχαριστω για την...παρηγορια, χαχα
το μηλο και το ροδι σου υπεροχα καθως και ολα οσα προλαβα να δω απο τα εργα σου. θα σε παρακολουθω...

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Κατερινιω μου, σε αυτό ελπίζω μόνο. να σου μοιάζει η πελατισα μου.φτιάχνεις όμορφα κοσμήματα!!!

Θα τα λεμε...

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Μενη, χαιρομαι που δεν την βλεπεις την ντροπη, αλλα... καλο ειναι να πας σε εναν οφθαλμιατρο. χαχαχα

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Κική... τελικά δεν είμαι και τόσο μεγάλος καλλιτέχνης. αυτή την πάστα που λες έβαλα. οπότε...

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

"Στον δικό μου υπέροχο κόσμο.. τα καταφερνεις τοσο καλα και σε τοσα διαφορετικα πραγματα, που ειμαι απολυτα σιγουρη οτι θα κανεις υπεροχα πραγματα και στη ντεκουπαζ.

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Tatjana

Ευχαριστώ για την επίσκεψη...

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

[handmade+art] x2 Ευχαριστώ για τη διάθεση για βοήθεια ίσως την χρειαστώ εάν... η πελατισα το επιστρεψει ως απαράδεχτο. το παρέδωσε χθες η κόρη μου (εγώ είμαι αθηνα τώρα) δικαιολογησα την απαισιοτητα του εργου σαν... επειτιδες το εκανα ετσι...για να φαινεται πολυ παλιο. τωρα... ο θεος βοηθος.

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Σοφία, είναι ακριβώς όπως τα λες,και προσωπικα παντα πειραματιζομαι και θελω κατι διαφορετικο παντα, αυτο ομως το τελευταιο... αστα να πανε...

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Μarianna, κάτσε τώρα γιατί μπερδεύτηκα. είσαι η Μισιρλου; και η
[handmade+art] x2 ποια ειναι; κορίτσια; τι έχασα πάλι; γιατι παντα ειμαι... εκτος;το αλτχαιμερ φταιει; χαχαχα

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Nuestras meriendas y manualidades

Ευχαριστώ για την επίσκεψη.

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Σκρουτζακο μου, να εισαι καλα. παντα με τον καλο το λογο εισαι πουλακι μου.

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Μαγδαληνή, όπως είδες... παραδόθηκε και ο θεός βοηθός.

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

xaxaxaxa...Δεσποινα ...μ εκανες και γελασα!!!!
Ειμαι η misirlou kαι σου μιλαω με το καινουργιο προφιλ μου ....γιατι πλεον ανοιξα καινουργιο μπλογκ μαζι με την Μαρια(handmade art Maria).
filakia πολλαααα (εμας παντως μας αρεσει η μικρη σου συρταριερα!!!!)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Καλό μήνα Απρίλη απο αυριο.
Να έχουμε έναν υπέροχο ανοιξιάτικο μήνα
γεμάτο υγεια χρώματα κι αρώματα λουλουδιών!
Ενα μήνα με διάθεση χαρούμενη και σκέψεις αισιόδοξες!!!

lourdi lourdaki είπε...

ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑΛΙΣΤΑ!!!
ΒΑΛΕ ΛΙΓΟ ΚΟΛΛΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ!!!
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ!..
ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ!!!

Adelaide Mesquita είπε...

Olá!
Gostei muito deste mini móvel. Gosto muito dos seus trabalhos.
Bj
Milai

DekoFee είπε...

looks really great! pretty romantic :)

José Roberto Minucelli είπε...

Hi!
I loved their work, are very creative and very original.
Visit my blog.
Greetings from Brazil.
Roberto

Ioanna K. είπε...

καλησπέρα και καλώς σε βρήκα! εμένα μου φαίνεται πάρα πολύ όμορφο, ρομαντικό και βγαλμένο από άλλη εποχή! σου λέω λοιπόν μπράβο! μακάρι να το είχα στο δωμάτιό μου να το χαιρόμουν! ^^

maya =^o^= είπε...

είναι υπέροχο!!!!!καλά έκανε η φίλη σου και σε έπεισε να κάνεις αυτή την ανάρτηση!!!καλώς σε βρήκα!!! :))

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου