Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2009


10 σχόλια:

Mariela είπε...

Καλώς μας ήρθες και καλό φθινόπωρο... πολύ όμορφες οι νέες σου δημιουργίες, ξεχωρίζω τον στρογγυλο δίσκο, είναι τέλειος!

Ρούλα είπε...

Καταπληκτικα!! Ειδικα ο τελευταιος δισκος ειναι θεικος!!

Μπραβο!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Τι να σου πω βρε Ξυπόλητη, δεν χορταίνω να κοιτάζω τα δημιουργήματα σου

Το ένα πιο ομορφο απο το άλλο

γεια στα χεράκια που τα φτιαχνουν!!!

Δημιουργία είπε...

Αργησες, αλλα ηρθες με τα χερια γεματα. Το ενα πιο ομορφο απο το αλλο τα εργα σου.Γεια στα χερια σου.

Sof είπε...

Kαλησπερα..
Τα θερμα μου συγχαρητηρια...
Ειναι υπεροχα ολα...
Ειχα δει καποια κομματια σας καπου αλλου...
Μπραβο...παντα τετοια...


Φιλικα...Κ.

eleni είπε...

Σου έχω ήδη πει ότι τα έργασου είναι πολύ όμορφα!Μόλις τώρα πήρα είδηση την ανάρτηση.
Φιλιά!

my craft and art creations είπε...

καλά μιλάμε έπαθα πλάκα!!!
τι φοβερα πράγματα έχεις κάνει!!!
και εμένα μου αρέσει το decoupage πάρα πολύ!!!
το ένα είναι καλήτερο απο το άλλο!!
μπράβο σου!!
και όπως κατάλαβες θα είμαι απο εδώ και πέρα αναγνώστρια σου!!
μπράβο σου και πάλι!!!

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Μαριελα, και μένα μου αρέσει αυτός ο δίσκος μου θυμίζει αλωτινές εποχές.

καλό χειμώνα.

Λιλυ είπε...

πολυ ομορφα ολα. Εχω φτιαξει κι εγω αλλα μονο γλαστρες και πιατα .Μου αρεσουν πολυ τα ρολογια, ομως
ολα ειναι εξαιρετικα καλογουστα ..
θα σε παρακολουθω ..
συγχαρητηρια !!

http://despoinasdecoupage.blogspot.com είπε...

Κορίτσια είμαι ασυγχώρητη ξέρω... συγνώμη δεν σας αγνόησα, απλά δεν ήμουν καλά. σας ευχαριστώ όλες για τα καλά σας λόγια.

Πάω για νέα ανάρτηση, και υπόσχομαι να... στρώσω χαχαχα

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου